A RUHA, AMI ELAD!

Képzeld el. Bemész az Ikeaba. Nem találsz egy terméket, ezért kérdezni szeretnél. Az információs pult mögött viszont egy átlag öltözetű embert látsz. Elgondolkozol: Vajon egy vásárló, aki épp ott állt meg pihenni, vár valakit? Kérdezhetek tőle?

Mit érzel? Bizonytalanság, frusztráció, megy az időm, stb.

Te is szeretnéd, hogy ügyfeleid bizalommal forduljanak hozzád? Hogy a Te cégedet válasszák és ne a konkurenciát?

Ehhez kulcsfontosságú lépés, hogy törekedj vállalkozásod egységes arculatának kialakítására. Ebben nagy szerepet kap a céges ruházat.

Közhely, de fontos az első benyomás. A ruha az, amivel a vásárló elsőként találkozik, mikor felkeresi cégedet. Segít lefordítani terméked, szolgáltatásod értékeit. Mint pl. hozzáértés, megbízhatóság, tisztaság, pontosság.

Fontos kiemelnünk a cégen kívüli megjelenést is. Rendezvényeken sokszor a média is megjelenik.  Igazán hatékony, mikor újságokban, online felületeken, fotókon visszaköszönnek a céges logóddal ellátott kabátok, pólók.

„A viselet is termel, nem csak a viselője”

Ezt bizonyítja, hogy a logózott ruháknak a gyakorlati hasznán kívül több előnye is van:

-kiváló reklámfelület, ráadásul ingyen

-segítenek azonosítani a cégedet

-támogatja a márkaépítést

-eladja a szolgáltatásod

Nemcsak a környezetre, hanem a dolgozókra tett hatását is érdemes figyelembe venned:

-motiválja alkalmazottaidat, hisz odafigyelsz rájuk

-kiváló minőségű anyagok, szívesen hordják

-segíti a dolgozóid összetartozását

-erősíti a céged iránti elkötelezettséget

Most megajándékozunk egy ingyenes látványtervvel június 24-ig.

Nincs más dolgod, mint megnézni katalógusunkat és kiválasztani a termékeket, amire rátervezzük a logódat. Az ajándék június 24-ig érhető el.

u.i: A látványterv igénylése nem kötelez vásárlásra. Nincs vesztenivalód! Ügyfeleket viszont veszíthetsz, ha kihagyod ezt a lehetőséget!